Thursday, May 31, 2012

It's all over !!

Hari demi hari waktu demi waktu ku akui ini diriku kian sepi..terlalu sepi tetapi aku just ignore je perasaan tu..even aku mempunyai ramai teman yang sentiasa berada disamping ku tp aku tetap sepi..keceriaan aku tu semuanya palsu..i'm sorry..aku terpakse berpura-pura kuat & ceria di depan orang..aku taknak orang beranggapan yg aku ini seperti meminta simpati..aku bukan jenis begitu..aku bukan mahu jadi hiporkit ke apa tetapi  aku terpaksa..terpaksa menyembunyikan perasaan aku yang sebenar-benarnya..perasaan sayang & cinta masih lagi ada pada diriku untuk dia..aku tau aku & dia tidak lagi seperti dulu..mungkin ini adalah jalan terbaik untuk aku & dia..biarlah aku pendam sorang-sorang sebab tu membuatkan aku lebih selesa daripada menyusahkan org..kadang-kadang kalau aku dah tak dapat pendam sorang-sorang..aku terpaksa bercerita kepada temanku..aku tau terlalu banyak kenangan indah bersama si dia..ianya begitu sukar untuk melupakannya begitu sahaja..aku & dia putus bukan sebab sesiapa & bukan juga sebab orang ketiga..maybe jodoh kami sampai disini sahaja kowt..memang ku akui memang aku agak kekok bila bercinta..kerna aku tiada pengalaman..aku tak pandai semua itu weh..even kitaorang hanya bertahan 5 bulan..aku tetap bersyukur sebab dapat kenal dengan dia..dia terlalu baik..untung siapa yg dapat dia kan..25 tarikh aku bersama dengan si dia & tarikh 25 jugaklah aku berpisah dengan si dia..tapi aku redha weh..huhu..maybe aku akan dapat lupakan dia kalau dia dah ade org lain & aku akan tetap jadi aku..aku teringin nk tengok dia bahagia dengan orang lain even aku tak dapat nk bahagiakan dia..aku akan try single sehingga sampai jodohku..aku taknak couple2 dah..sebab aku ne memang membosankan so tolonglah jgn fall in love dengan aku..aku taknak korg menyesal je..huhu..

Pejam celik pejam celik sekejap je seminggu aku single..aku taktau kenapa aku masih menunggu mesej dari dia..memang kadang-kadang dia ada mesej aku..aku taktau setiap kali dapat mesej dari dia aku akan tersenyum sendirian..YA ALLAH tolonglah lupakan dye..hari ne aku merasakan aku sedikit kuat untuk menjalani kehidupan sebagai single..haha..sejak aku bergelar SINGLE ne aku jarang membawa handphone ku..pergi kelas ke pergi jalan-jalan ke aku da terbiasa tak membawa handphone..aku merasakan aku tak memerlukan handphone langsung..setiap kali aku teringat si dia..aku terpakse berkata begini kepada diriku "ingatlah kau dengan dia hanyalah kawan sahaja & berhenti berharap dari dia"..aku akan try sedaya upaya untuk melupakannya walaupun aku tau aku tak boleh..aku tau cinta yang kekal adalah cinta kepada Allah s.w.t...ini memang aku tulis dari hati bukan mereka-reka cerita..huhu..

No comments:

Post a Comment