Sunday, June 3, 2012

Teman tapi mesra



Dia adalah teman ku yang sangat memahami perasaan ku semasa suka & duka..aku kenal dengan dia mulanya hanya di facebook kebetulan juga dia adalah teman ex aku..mulanya aku hanya menganggapnya seperti teman biasa yang ku kenali..tidak banyak cerita yang aku share dengan dia..setelah sekian lama mengenali dirinya barulah aku share masalah dengan dia..aku mengenali dirinya hampir setahun setengah rasanya..dia juga seorang good listener..ia juga selalu contact ku meskipun dia mempunyai banyak no..haha..dan kadang-kadang membuat ku pusing kepala kerna pelbagai jenis no fone yang berbeza-beza..


Hari demi hari mengenalinya..baru ku tahu dia seorang yang gila-gila seperti aku juga..haha..kadang-kadang kesengalan dia tu membuat aku tergelak berguling-guling..nak tahu name dia?name dia fadil..tapi aku suka mengusik dia dengan memberi name gelaran "FADILAH"..haha..dia juga suka mengusik diriku..ada ke patut dia panggil aku yang muda sebegini dengan name "NENEK"..nampak sangat kerabunan dia..haha..tapi ku agak pelik bila teman-temannya memanggil dengan name "APAI" seperti name orang asli je..haha..maaf ye if gurauan ini agak kasar..huhu..dia student uitm kelantan..kasihan tercampak jauh nun jauh ke negeri cik siti wan kembang tu..haha..padan muka..bila dia start belajar sana..start loghat klate dengan ku..nenek dalam bahasa klate "NONET" so bila dia mesej ku confirm start tulis mcmmne "HAI EINA NANA NONET"..perkataan nonet tu tak pernah hilang..dahsyat..haha..aku berharap dia akan menjadi temanku sampai bila-bila..amin :)


No comments:

Post a Comment