Saturday, November 3, 2012

class tade merayap with classmates ke PD

Hello assalamualaikum w.b.t..
hari ini aku dengan penuh semangatnyer nk sharing cter dgn uolls..ceewah..hari tu 30/10/2012 aku seperti biase pergi class AUTOCAD lah..then tunggu 45minutes doe kat dpn bilik autocad pentagon..lecutrer tak muncul2..selalunyer lecturer tadelah lambat mcm gini..huhu..paling lambat pon 15 minutes je lah..then si amani & kila berkate2 begini "Class mcm tade je..kalau class tade..jom pergi pd nk jln2?dah lame tak keluar together gether dgn korang especially budak dok luar (ditujukan kepada aku & ain)..then aku & ain berkate aku on je doe..tapi nk pakai baju kurung ke pergi sane?mereka berkate begini: "Sekali sekale kan..bkn selalu..baru nmpk ayu pergi PD pakai baju kurung"hahaha..aku dgn ain ikutkan ajelah..then dorang ajak budak laki class kteowg..then kteowg terus blah begitu sahaja..huhu..tp aku dgn ain balik jap nk tukar seliper cuz rimas & lemas doe nk pakai kasut..huhu..

Plan budak perempuan semua berkumpul kat bustop naik bas je..al maklum lah kteowg tade transport nk kete or moto..budak laki tunggu kteowg kat sane..then sampai je PD..tibe2 mereka bersuara dan berkate2 mereka lapar sementara menunggu budak laki smpai jom pergi makan dulu..then si amani bg idea nk mkn kat KFC..then si nazirah pulek bantah cuz dye nk makan kat Sukand Food..so kteowg semua ikut je idea si nazirah..cuz KFC dah jemu..why not try something new right?hihi..restoran tu punyalah ramai manusia..biaselah tu dah kate kedai mkn kan mmglah ramai org..lagi2 kteowg pergi time lunch..mahu tak ramai manusia..huhu..sampai sane dah order tu semua..sementara nk menunggu kteowg pnye mknn smpai..ape lagi rutin harian bergosip lah jah hoi..hahaha..ape yang kteowg gosipkan?tak payah tahu lah ye..haha..

Tadaaa ini namenyer Bakso ye..aku yg order Bakso ne..boleh tahan lah baksonyer..pada tidak mengenali Bakso ini..meh sini aku explain ckit about bakso ne..bakso ne datang dari indon..so kalau uolls suka tgk sinetron kat tv..dorang kan ade promot Bakso Bakso Bakso..eh dah jauh bebenor aku merepek ne..hahaha..bakso ne lebih kurang bihun sup je tp dye just added meatball je..huhu..

secara tetibe pulek aku buang tebiat nk mkn bakso dgn chopstick..haha..alah bukan selalu kan kan kan?amacam terliur tak tgk bakso aku?haha..bahagia aku mkn pakai chopstick..sorry lah aku ne nmpk mcm jakon je kn & mcm tak penah mkn dgn chop stick?haha..actually aku dah lame tak mkn pakai chopstick ne..dulu time darjah 4 aku selalu mkn nasi gne chopstick..haha..tp disebabkan dah lame tak mkn gne chopstick tu yg excited bebenor..hahaha..after perut dah kembung si e'ein plan nk main bowling tp dgn budak laki lah..kteowg just support dr belakang je lah..huhu..sampai je sane aku nmpk tmpt karok..bowling dgn karok kan dkt..tetibe aku dgn ain nk karok..aku,ain dgn nazirah je yg join..yang lain teman si e'ein main bowling..tp sorry tade picture time aku kat karok..huhu..lepas habis je karok..terus g bowling..huhu..

inilah budak2 yg main..mcm2 name lah dorang ne..pening aku..huhu..tapi kan dorang serius terror gila main bowling even main suka2 je..dorang kate dorang bkn main btul2 pon..hahaha

tgk ye skill si pizi ne main bowling..perghh hebatkan..tp tak puji lebih2 kan kembang pulek si pizi ne kang..haha..

aksi2 mereka semasa menyarungkan kasut bowling yg disewa khas..haha..mke nmpk je serius tp kalau uolls kenal dorang ne pale gila2 mcm aku jgk..hahaha..

okay from left naim,pizi & wafi..sempat je posing mereka ne..huhu..

aku,e'ein & qudus a.k.a kruk kruk..haha..apesal pnggil dye kruk kruk?meh sini aku bergosip sebentar..haha..habislah kalau aku dah bergosip..hahaha..sebenarnya tu name fb dye..kat fb dye pnye name que kruk kruk tp kteowg pnggil kruk kruk je..dah terbiase pulak pnggil dye begitu..mybe name kruk kruk sgt bermkne bg dye..hahahaha..tape2 kami memahami..haha..okay kalau dlm class aku dgn e'ein ske cari pasal dgn si kruk kruk..hahaha..alah gurau2..biaselah tu kan..huhu..si kruk kruk pnggil aku keding and aku pulak pnggil si kruk kruk ne BUDAK SEHAT..bdnnyer mmg nmpk terlebih sehat kan kan kan?haha..ops merepek lagi aku..sorry uolls aku mmg ske merepek2 ne..so uolls kne memahami i ye..hahaa

sementara nak menunggu dorang habiskn 3 game bowling..ktoewg pon merayap lah kat sekitar pd walk..cuz bosan tgk org main bowling lame bebenor..hahaha..then msk satu kedai ke satu kedai ne..bertawaf sekeliling pd walk until 4 hour babeh..gila tak?lom gila lagi..hahaha..tp mmg tak terase 4 hours doe..sbb khusyuk cuci mate tgk bnde..haha..bkn cuci mate tgk laki ye..tlg lah jgn salah mentafsirnyer..ceewah..haha..tapi serius sampai je rumah mmg terase kaki lenguh gila..huhu..tp serius enjoy gila dpt release tension tu semua..okay lah sampai sini je aku dapat sharing2 cter aku ne..insyaallah kalau aku rajin lagi..aku update blog ini lagi okay..bubbye..

No comments:

Post a Comment